Coca-Cola se pridružila bojkotu Facebooka sa pauzom u oglašavanju na društvenim mrežama od 1. Jula

Objavjeno: 29.06.2020.
Coca-Cola se pridružila bojkotu Facebooka sa pauzom u oglašavanju na društvenim mrežama od 1. Jula

Honda i Hershey takođe su dio sve većeg odziva protiv Facebooka i drugih platformi 

Kompanija Coca-Cola pauzira digitalno oglašavanje na platformama društvenih medija globalno najmanje 30 dana počev od 1. jula, objavio je u petak uveče soda gigant.

Ovaj korak je dio šireg bojkota Facebooka i Instagrama u organizaciji Lige protiv klevete, NAACP-a i drugih organizacija nazvanih kampanjom „Stop mržnji radi profita“. Coca-Cola ide korak dalje od nekih kompanija i zabranjuje sve oglase na globalnoj razini na platformama društvenih medija, a ne samo na Facebooku i Instagramu. To bi sugerisalo da će bojkot pogoditi i Twitter, YouTube i druge platforme.

„Od 1. jula, kompanija Coca-Cola pauziraće plaćeno oglašavanje na svim platformama društvenih medija na globalnom nivou najmanje 30 dana“, piše u izjavi izvršnog direktora Coca-Cola kompanije Jamesa Kuinceija, objavljenoj na veb lokaciji ovog brenda. „Ovaj put ćemo iskoristiti da preispitamo naše standarde i politike oglašavanja kako bismo utvrdili da li su revizije potrebne interno, i šta bismo više mogli očekivati od naših partnera na društvenim medijima da se oslobode platforme mržnje, nasilja i neprikladnog sadržaja. Daćemo im do znanja da od njih očekujemo veću odgovornost, djelovanje i transparentnost. “

Ranije u petak, Unilever se pridružio Verizonu kao dvije najveće kompanije koje učestvuju u bojkotu prije nego što je Coca-Cola učestvovala. U subotu je multinacionalna kompanija za piće Diageo rekla da će od 1. jula „pauzirati plaćeno oglašavanje na najvećim platformama društvenih medija“.

Izvršni direktor Facebooka Mark Zuckerberg takođe je najavio niz promjena u politici koje, iako nisu izričito odgovor na bojkot, izgledaju dizajnirane da pokušaju da odgovore na mnoge kritike s kojima se kompanija kasno suočila u vezi sa svojim nedostatkom moderiranja nasilnim prijetnjama, govorom mržnje, i dezinformacije koje je objavio predsjednik Donald Trump i druge sporne račune i stranice.

„Ovo nastavlja značajan trend glavnih brendova - uključujući Unilever i Verizon - koji se obavezuju da će pauzirati Facebook oglase najmanje mjesec jula“, piše u izjavi progresivne neprofitne organizacije Color Change of, koja je jedan od organizatora bojkota. "Otkako je Color Of ​​Change i njeni partneri, uključujući ADL i NAACP pokrenuli kampanju 17. juna, prijavilo se preko 100 brendova." Predsjednik Boje promjene Rashad Robinson rekao je u petak da se bojkot čokoladne marke Hershey takođe pridružuje bojkotu.

Iako bojkot može stvoriti talas lošeg pritiska za Facebook i Instagram, malo je vjerovatno da će čak i veliki oglašivači koji pauziraju potrošnju oglasa na mjesec dana imati znatan uticaj na sudiju kompanije Facebook, jer većina prihoda od reklama kompanije dolazi od direktnih - odzivni oglasi iz malih i srednjih preduzeća.

„Svake godine ulažemo milijarde dolara da bismo održali bezbjednost naše zajednice i kontinuirano sarađivali sa spoljnim stručnjacima na preispitivanju i ažuriranju naših politika“, izjavio je portparol kompanije Facebook u e-poruci The Verge. „Otvorili smo reviziju građanskih prava i zabranili smo 250 bijelih vrhovnih organizacija iz Facebooka i Instagrama. Investicije koje smo uložili u AI znače da pronalazimo skoro 90 procenata govora mržnje na koji radimo prije nego što nam ga korisnici prijave, dok je u nedavnom izvještaju EU utvrđeno da je za 24 sata više izvještaja o mržnji procijenilo nego Tvitter i YouTube. Znamo da imamo još posla i nastavit ćemo da radimo sa grupama za građanska prava, GARM-om i drugim stručnjacima na razvoju još više alata, tehnologije i politika za nastavak ove borbe. "

Kampanja Stop Hate For Profit pokrenuta je prošle nedelje, počevši od popularnih sportskih i otvorenih lifestile brendova poput The North Face i Patagonia. Otada je stekao pare sa uobičajenom korporativnom Amerikom nakon što je pokupio podršku brenda sladoleda Ben & Jerri i distributera filmova Magnolia Pictures. U petak je Honda objavila da se takođe pridružuje kampanji i da će zaustaviti oglašavanje na Facebooku i Instagramu u julu. "Ovo je neusklađivanje sa vrijednostima naše kompanije, koje su utemeljene na ljudskom poštovanju", objavila je kompanija u tvitu.

U otvorenom pismu objavljenom u četvrtak, ADL je pružio konkretnije detalje u vezi sa promjenama koje bojkot želi da proizvede u Facebook-ovim politikama i njegovom pristupu umjerenju.

„Danas tražimo od svih preduzeća da se solidarišu sa našim najdubljim američkim vrijednostima slobode, jednakosti i pravde i da se ne oglašavaju na Facebookovim uslugama u julu“, pročitajte oglas kampanje Stop Hate For Profit koja je vođena u Los Angeles Timesu ranije ove nedelje. „Pošaljite Facebooku snažnu poruku: Vaša zarada nikada neće biti vrijedna promovisanja mržnje, bahatosti, rasizma, antisemitizma i nasilja.“

Izvor:The Verge