DJI RoboMaster S1 – robot za učenje i zabavu

Objavjeno: 05.05.2020.
DJI RoboMaster S1 – robot za učenje i zabavu

RoboMaster S1 je obrazovni robot inspirisan godišnjim DJI takmičenjem iz robotike RoboMaster koji testira inženjerske vještine i opšte rješavanje problema. S1 pruža korisnicima detaljno razumijevanje nauke, matematike, fizike, programiranja i još mnogo toga, kroz modove igranja i mnoštvo raspoloživih inteligentnih funkcija.

Koristeći snažan CPU, inteligentni kontroler-robot može istovremeno da podrži funkcije poput prenosa slike visoke rezolucije, reakcije kroz složene računarske probleme uz razvoj programiranja. Borbena komponenta Blaster koristi LED svijetla za iscrtavanje putanja lansiranog gela i infracrvenih zraka. Zvučni efekti koji prate akciju doprinose doživljaju prave borbe. Blaster koristi neotrovne gel projektile i ima ograničenja brzine i ugla pokretanja zbog bezbjednosti korisnika.

Virtuelni borac

FPV kamera ima mogućnost klizača i nagiba od 540° × 65°. Ugrađeni motor, bez četkica s direktnim pogonom, pruža nesmetan prenos slike i iskustvo kontrole preciznosti uz minimalno podrhtavanje slike. S1 dolazi sa četiri Mecanum točka, koji omogućavaju kretanje u svim smjerovima i vrlo preciznu kontrolu. Prilagođeni motor M3508I ima obrtni moment do 250 mN, a dodatni sigurnosni mehanizmi pružaju izvanrednu stabilnost. Šest inteligentnih oklopnih ploča prekriva S1 da bi otkrile udarce kuglica gela ili infracrvenih zraka. Sudijski sistem može da analizira podatke o udarcima, uklapajući ih u gameplay u realnom vremenu.

RoboMaster S1 povezuje digitalni svijet sa stvarnim, oživljavajući apstraktne teorije praktičnim operacijama. S1 podržava programske jezike Scratch i Python, omogućavajući korisnicima da povežu matematiku, fiziku i AI tehnologiju na vrhunski i nadahnjujući način. Korišćenje navedenih programskih jezika omogućava vam da svoje sposobnosti podignete na viši nivo, bilo da ste početnik u kodiranju ili ste već na putu da postanete ekspert.

Potpuna kontrola

Scratch je klasični vizuelni programski jezik koji se koristi u osnovnim i srednjim školama širom svijeta dok se Python koristi u oblasti vještačke inteligencije. Programski blokovi omogućavaju vam da istražite niz novih funkcija sa svojim S1. Pored toga, s novim Scratch i Python interfejsima za modul zvučnika, možete dodati muzičke note ili čak napisati unikatnu pjesmu za svoj S1.

Robomaster S1 pruža beskrajne mogućnosti, sa 46 komponenti koje se mogu prilagoditi ili programirati, i otvara neograničen prostor za inovacije, omogućavajući vam da rastete i učite na uzbudljiv način kojim proširujete sopstvene mogućnosti i mogućnosti vašeg S1. AI tehnologija omogućava S1 da prepozna gestove, zvukove, pa čak i druge S1 robote. Igranje s robotom RoboMaster S1 otvara vrata AI učenju i daje vam praktičan uvod u tehnologije sutrašnjice.

S1 se može programirati da automatski slijedi liniju na terenu. Prepoznaje do 44 vidljiva markera koji sadrže brojeve, slova i posebne znakove koji proširuju mogućnosti kodiranja i borbe. Zahvaljujući naprednoj tehnologiji prepoznavanja, S1 je u stanju da identifikuje i prati bilo koju osobu koju odaberete.

S1 takođe može prepoznati različite fizičke gestove, poput pljeskanja, kao i druge S1 jedinice. Korišćenjem markera, korisnici mogu da pišu sopstvene programe koji omogućavaju robotu da se automatski vozi i izvršava složene zadatke.

Zajedničke akcije

RoboMaster S1 omogućava korisnicima da primjene svoje znanje u učionici, otključavajući jedinstvene funkcije kojima će iznenaditi gledaoce i pobijediti konkurente. Nova funkcija Intercom omogućava da uživate u interakciji s prijateljima u blizini. Takođe, možete unaprijed snimiti audio-datoteke u aplikaciji RoboMaster na mobilnom uređaju i reprodukovati ih na S1.

 

Funkcije i načini igranja trenutno su dostupni na iOS-u, Android-u i Windows-u. Aplikacija RoboMaster omogućava korisnicima s različitim sistemima da igraju istovremeno. Možete upravljati računarom ili mobilnim uređajem preko ekrana osjetljivog na dodir, žiroskopa ili gamepad-a.

Izvor: PCpress