U istraživanju koje je sprovedeno na Univerzitetu u Chicagu u vezi sa korisnicima društvenih mreža, otkriveno je da su društvene mreže poput Facebook-a i Twitter-a privlačnije i primamljivije od shoppinga i konzumiranja cigareta. U istraživanju su učestvovali ispitanici starosnog uzrasta od 18 do 85 godina koji koriste smartphone uređaje, a koji su svaki put kada osjete želju da posjete neke od društvenih mreža, to javljali istraživačima. Prema istraživanju, otkriveno je da komentarisanje fotografija na Facebook-u, ili pisanje na Twitter-u može pružiti veće zadovoljstvo od shoppinga, konzumiranja cigareta, alkohola pa čak i seksualnog odnosa, i da ove dve društvene mreže mogu uzrokovati "zavisnost" kao što to rade cigarete i alkohol. Istraživač Wilhem Hofman je kazao da su stranice poput Facebook-a i Twitter-a besplatne i pristupačne, i da ljudi iz tog razloga ne mogu odoljeti da ih ne posjećuju.