Facebook testira novu reklamnu uslugu

Objavjeno: 21.09.2012.
 Facebook testira novu reklamnu uslugu
Društvena veb mreža Facebook testira novu reklamnu uslugu namjenjenu mobilnim uređajima, prenjeli su francuski elektronski mediji. Radi se o tome da će članovi te društvene mreže moći da imaju uvid u ciljane reklame prilagođene njihovom profilu, iako se nalaze na drugim veb sajtovima ili mobilnim aplikacijama, objavljeno je na blogu TechCrunch. Još od stvaranja Facebookia, njegovi osnivači su imali ideju da prodaju ciljane reklame u skladu s informacijama koje su objavili članovi na njihovim profilima: godište, pol, lokalitet, kao i po obilležjima "volim", da se tako izrazimo. Taj oblik reklamiranja predstavljao je skoro celokupan iznos prihoda kompanije početkom godine (3,1 milijarda dolara 2011. godine).
Facebook je, međutim, dosad imao korist od tog "rudnika" znanja o svojim članovima samo na svom sajtu i svojim aplikacijama. U okviru testa koji je započet 19. septembra, oglašivači će moći da plaćaju Facebooku da bi doprili do nekih od korisnika van te društvene mreže, na primer kategorije igrača video igara starosti od 18 do 24 godine.

Facebook će sinhronizovati podatke o svojim članovima, pod anonimnošću, sa partnerskim reklamnim platformama koje će imati ulogu posrednika sa drugim sajtovima i mobilnim aplikacijama. Tako će se, kada neki mladi igrač video igrica posjeti jedan od tih sajtova ili mobilnih aplikacija, a i dalje je povezan na Facebook, pojavljivati reklame prilagođene njegovom profilu.