Google i Bing rastu, Yahoo pada

Objavjeno: 12.07.2012.
Google i Bing rastu, Yahoo pada
Prema poslednjim podacima kompanije comScore i analitičara kompanije Macquarie Bena Schachtera, Yahoo gubi svoj udio na tržištu pretraživanja, a Google i Bing rastu. Podaci pokazuju da je u junu u odnosu na maj Google-ov udio narastao sa 66,7 na 66,8 posto. U istom vremenskom razdoblju Bing je porastao sa 15,4 na 15,6 posto. Yahoo je i dalje u padu. U maju je imao 13,4 posto udjela na tržištu pretraživanja, a u junu taj udio je smanjen na 13 posto. Ovaj trend nije nov i traje već neko vrijeme. Ali, ako se uzme u obzir koliko je novaca Microsoft uložio u Bing, može biti vrlo razočaravajuće kad se vidi da nije uspio značajno smanjiti Google-ov udio u pretraživanju.

Analitičar Schachter kaže da se ovi podaci odnose samo na desktop pretraživanje.

Mobilno pretraživanje, odnosno pretraživanje interneta preko mobilnih uređaja kao što su smartphoneovi i tableti, raste mnogo brže i trenutno tim tržištem dominira Google.