Microsoft je odlučio da početak nove godine i kampanju za nov brauzer objeleži korakom unazad. Novi spot Child of the 90s prati odrastanje Generacije Y. Mislili smo da je trenutak da podstaknemo neke od vas koji nisu dugo razmišljali o Internet Exploreru da krenu na jedno putovanje u prošlost, napisao je Rodžer Kaprioti, direktor marketinga u IR na svom blogu. Od svog debitovanja 1995. Internet Explorer je najpopularniji pretraživač na svetu, ali dobija sve veću konkurenciju u vidu Mozillinog Firefoxa, Appleovog Safarija i Googleovog Chromea. Microsoft se nada da će sa IE10 bivše korisnike ponovo primamiti u svoj svet. U novoj reklami su neke od najpoznatijih igračaka, hrane, tehnoloških uređaja, igara i mode 90-ih. PORASLI STE. I MI SMO., zaključuje se na kraju. IE10 je stigao na tržište zajedno sa Windows 8 u septembru, a test verzija za Windows 7 debitovala je u novembru. Osvježeni brauzer nudi, kako kompanija kaže, sasvim novo iskustvo zajedno sa touch-first pretraživanjem, full-screen UI i poboljšanjima na polju bezbjednosti i performansi.