Nintendo otkrio svoju onlajn strategiju

Objavjeno: 04.06.2012.
Nintendo otkrio svoju onlajn strategiju
Japanski proizvođač konzola, kompanija Nintendo, saopštila je da će lansirati onlajn mrežu kao prateći dio svog novog uređaja, konzole Wii U, prenosi agencija Rojters. Strategija je slična onoj koju imaju njihovi konkurenti, na primer kompanija Sony ili Microsoft (PlayStation Network, Xbox Live), piše Rojters, iako su analitičari zabrinuti da je Nintendo možda prekasno odlučio da se uključi na ovo tržište, te da će mu sada biti teže da uspije. Mreža će se zvati Miiverse, a iz Nintenda kažu da će u budućnosti biti dostupna i korisnicima mobilnih uređaja.

Uoči E3 konferencije u Los Anđelesu, gdje se očekuje da Nintento predstavi finalnu verziju Wii U konzole, predsednik kompanije, Satoru Ivata, rekao je da se ljudi možda pitaju da li je Wii U samo naslijednik originalne konzole ili nešto potpuno drugačije. Njegovo mišljenje je da se radi o obije stvari.

Ivata je predstavio dva kontrolera za Wii U, tradicionalniji Wii U Pro Controller, i Wii U Gamepad, koji u odnosu na verziju predstavljenu prošle godine, piše Verge, ima NFC čitač, žiroskop, izmenjena je ergonimija i dimenzije uređaja, a oba kontrolera prikazana su u crnoj i beloj boji.

Njegovo video saopštenje možete vidjeti na nintendo.com/nintendo_direct.