Svim kupcima NOA Element mobilnih telefona od danas biće dostupna Premium Care garancija kojom su u prvih 12 mjeseci od kupovine uređaja obuhvaćene i nepredvidive štete uključujući i one nastale usled nepažnje korisnika. NOA Premium Care pokriva širok spektar štete uključujući štetu nastalu usled pada i djelovanja mehaničke sile. Oštećenja telefona koja su posledica djelovanja vode ili vlage, elementarnih nepogoda, požara, prenapona ili podnapona takođe su obuhvaćene ovom garancijom. Pravo na NOA Premium Care garanciju imaju kupci modela Element serije NOA N1, NOA N7, kao i NOA flagship modela N10, koji je zbog izuzetnog odnosa cijene i kvaliteta zavrijedio prestižnu EISA Best Buy nagradu, kao i najnovijih modela na našem tržištu NOA N20 i NOA P1. Kako biste ostvarili pravo na NOA Premium Care uslugu, a koja uključuje i prioritetan servis uređaja, oštećenje telefona neophodno je prijaviti u roku od deset radnih dana putem obrasca na stranici www.noapremiumcare.com. Ukupna vrijednost popravke uređaja u periodu važenja garancije (NOA Premium Care Element vrednost) jednaka je ukupnoj kupoprodajnoj cijeni uređaja. To znači da uz ovaj jedinstveni tip garancije u toku njenog važenja uređaj možete servisirati više puta (primjera radi u slučaju lomljenja ekrana i oštećenja vodom) i to bez naknade ukoliko ukupna šteta ne prelazi NOA Premium Care Element vrednost. U slučaju da je šteta veća od ovog iznosa korisnik izdvaja dio sredstava za njeno otklanjanje.
NOA Premium Care uslugom nisu obuhvaćene memorijske kartice, naknadno kupljena dodatna oprema, sve vrste softvera, potrošna roba poput kablova, baterije i punjača, kao ni uređaji stariji od godine.Izvor:ITsvet