Ovo su pokazala poslednja istraživanja priznate IDC kompanije, prema kojima je Samsung, koji proizvodi tablete Galaxy, prodao u poslednjem tromesečju 2012. 7,9 miliona tablet uređaja, što je 2,2 miliona više nego u istom periodu prethodne godine. Zahvaljujući takvoj prodaji Samsung je povećao tržišni udeo na 15,1 odsto, prenosi BBC. Udio vodeće kompanije na tom tržištu - Apple - koja proizvodi iPad, smanjio se sa 51,7 na 43,6 odsto, uprkos povećanju prodaje. Dva rivala se neprestano takmiče za što veći udio na tržištu tableta, koje obije kompanije smatraju ključem ukupnog rasta. Svjetske isporuke skočile su za 75 odsto u poslednjem kvartalu 2012, na rekordnih 52,5 miliona tablet računara. Brojke su u oštrom kontrastu sa tradicionalnim tržištem personalnih računara, koje je u posmatranom razdoblju zabiljeležilo pad isporuka prvi put u poslednjih pet godina. Očekuje se da će tržište tableta nastaviti rast i u narednim godinama, dok će tržište svih vrsta klasičnih i prenosivih računara padati i dalje i to mnogo brže, nego što su to navodila ranija predviđanja.