“Korisnici žele aplikacije koje kupovinu čine jednostavnijom isto kao što žele pristup internetu bilo kad i bilo gde. Oni žele mogućnost da kupuju čim se ukaže potreba. Trgovci treba da razumeju i ispune ovu potrebu ako žele da budu uspešni u godinama pred nama“, rekao je šef istraživanja u Ericssonu Majkl Bjorn.
Vlasnici smartfona skloniji online kupovini
Objavjeno: 26.12.2012.Korisnici pametnih telefona su više zainteresovani za online kupovinu nego korisnici običnih telefona, pokazalo je najnovije istraživanje Ericsson Consumer Lab.Prema ovom istraživanju, 40 odsto korisnika mobilnih telefona povezuje se na internet prije ustajanja iz kreveta. Istraživanje koje je sprovedeno u saradnji sa Future Studies institutom u Kopenhagenu, nazvano "Uvid u kupovne navike potrošača“, oslanja se na podatke prikupljene u SAD tokom 2012. godine. U njemu se navodi da četiri od 10 korisnika pametnih telefona uređaje koristi za obavljenje manjih transakcija, skeniranje kodova proizvoda ili prikupljanje promotivnih kupona. Takođe, konstantan porast upotrebe aplikacija za kupovinu počinje da mijenja navike potrošača, a novi vid kupovine koji predstavlja spajanje klasične kupovine sa onlajn segmentom nazvan je in-line kupovina. In-line kupovina predstavlja fenomen koji su stvorili sami potrošači u želji da spoje najbolje strane kupovine u prodavnicama i online ekvivalentima. Korisnici žele da vide, osjete i probaju proizvode, a da istovremeno imaju pristup informacijama o tom proizvodu i cijenama sličnih proizvoda, a sve to bez čekanja u redovima prilikom kupovine.