Romejko je proveo više od dvije decenije radeći za Saatchi & Saatchi, međunarodnu kompaniju koja se bavi komunikacijama i advertajzingom i koja je poznata po svojim nesvakidašnjim i kreativnim rješenjima. Kao međunarodni izvršni kreativni direktor radio je na projektima za gigante kao što su Deutsche Telekom, Toyota i Glaxo-Smith Kline.
Tokom svoje karijere, Romejko je osvojio nekoliko Grand Prix, Zlatnih, Srebrnih i Bronzanih nagrada na Cannes Lions festivalu (globalnom događaju koji okuplja sve one koji rade u oblastima kreativnih komunikacija i advertajzinga). Takođe, osvojio je i veliki broj priznanja od strane stručnih tijela kao što su Eurobest (festival koji prepoznaje najkreativnije ljude i riješenja na nivou Evrope), London International Awards, ADCE, ADC, CCA, ADCI, Golden Drum, Epica, Clio i mnogi drugi.
Romejko je 2015. godine osvojio impresivnih 9 priznanja na Cannes Lions festivalu za saradnju sa Vangardist magazinom na njihovom “HIV+” izdanju, koje je za cilj imalo da podigne svijest o ozbiljnosti i implikacijama virusa. Izdanje je bilo specifično po tome što je prilikom štampanja korišteno mastilo pomiješano sa HIV pozitivnom krvlju. Već naredne godine, Romejko je osvojio 10 novih priznanja na Cannes Lions festivalu, prvenstveno za rad na prvoj mobilnoj igrici koja omogućava igračima da doprinesu borbi protiv demencije - Sea Hero Quest. O popularnosti igre govori činjenica da je preuzeta preko 2,3 miliona puta, te da je igranjem dobijena količina podataka za čije bi sakupljanje, u normalnim uslovima, bilo potrebno preko 7.500 godina.
Danas Romejko svoju karijeru nastavlja da gradi kao globalni izvršni kreativni direktor Serviceplan grupe, sa ciljem da je pretvori u prvorangiranu nezavisnu grupaciju advertajzing agencija na svijetu.