Organizacioni tim jedne od najvećih marketing konferencija u Jugoistočnoj Evropi, Spark.me, koja se održava 29. i 30. maja, u Budvi, je objavio ime jedne od glavnih govornica na konferenciji. Radi se o Heder B. Armstrong (Heather B. Armstrong), najpoznatijoj svjetskoj blogerki iz oblasti roditeljstva i autorki bestselera časopisa New York Times.
Armstrong važi za najpoznatiju blogersku iz oblasti roditeljstva na svijetu, sa preko 1,5 miliona pratilaca samo na Twitteru. Njen blog (dooce.com) je proglašen za jedan od “100 veb sajtova koje svaka žena treba da prati” od strane časopisa Forbes i jednim od “nezaobilaznih blogova” od strane časopisa Time. Pozitivne reakcije čitatelja na njene avanture kao roditelja su je inspirisale da napiše knjigu “It Sucked and then I Cried: How I Had a Baby, a Breakdown, and a Much Needed Margarita”, koja se ubrzo našla na listi bestselera časopisa New York Times, renomiranoj listi najprodavanijih knjiga na prostoru Sjedinjenih Američkih Država.
Armstrong se smatra pionirkom digitalnog oglašavanja i osobom koja je značajno uticala na razvoj onlajn zajednice kreatora sadržaja. Ima skoro dvije decenije isustva u kreiranju targetiranog sadržaja za brojne svjetske brendove, kao što su Ford, Nintendo i Clorox. Časopis Forbes ju je proglasio jednom od “30 najuticajnijih žena u oblasti medija”.
Armstrong je dva puta učestvovala u Forumu na temu fleksibilnosti radnog mjesta koji je organizovala Bijela kuća, zvanična rezidencija predsjednika SAD. Danas je jedan od najtraženijih govornika na teme vezane za društvene mreže, filantropiju, aktivizam i postizanje ravnoteže između poslovnih obaveza i ličnog ostvarenja.