Najnoviji izveštaj koji dolazi iz analitičke kompanije Experian Hitwise govori da se Pinterest, relativno mlada društvena mreža, smestila na treće mesto po popularnosti. Odmah iza Facebooka i Twittera. Prema podacima o poseti iz marta, a odnose se samo na američko tržište. Podaci ove kompanije govore da je Pinterest prešao LinkedIn u februaru. ComScore međutim, prenosi Mashable, Pinterest ne ubraja u pedeset najpopularnijih sajtova u februaru, iako se LinkedIn nalazi na toj listi. Prema podacima ove kompanije, mereni su jedinstveni posetioci, a ne sve posete, LinkedIn je u februaru imao 36 miliona posetilaca.
Pinterest funkcioniše tako što kreirate svoje ploče (boards), a unutar njih kategorije u koje možete stavljati fotografije, poruke, linkove i ostali sadržaj koji se inače nalazi na društvenim mrežama. Postove 'pintujete', odnosno morate ih 'zakačiti' u kategoriju u koju želite.
Postovi se zovu 'pinovi' i možete ih komentarisati, repinovati i lajkovati. Na Pinterestu imate 'followere', a na Facebooku i Twitteru možete deliti sadržaj koji stavljate na Pinterest. Na Facebooku i Twitteru možete deliti i sadržaj svojih 'followera'.
Sajt je lansiran marta 2010. godine, najpre kao zatvorena beta, da bi se kasnije prešlo u otvorenu beta varijantu, što znači da je registraciju potrebna pozivnica.
Poredak izgleda ovako:
Facebook: 7 milijardi
Twitter: 182 miliona
Pinterest: 104 miliona
LinkedIn: 86 miliona
Tagged: 72 miliona
Google+: 61 miliona
Instagram: 10,2 miliona
Foursquare: 2,9 miliona
Poseta sa mobilnih uređaja nije uračunata.